Monday, March 7, 2011

Apam Polkadot

     Walaupun hari ni rasa tak sedap badan, tapi masih lagi gagahkan diri membuat apam ni..sebab dah janji nak buat semalam...heheheee
     Teringat masa cuti hari raya cina hr tu, balik kampung dan buat bersama2 biras dan adik ipar...Seronok tgk budak2 ni makan...Diorang kata telo dinasor...
     Tadi pun, baru je nak kukus loyang yang kedua...apam yg siap dlm loyang pertama dah pun licin...hehehe..tak sempat nak snap apam colour putih....tinggal pink dan biru je...









1 comment:

  1. dh taw dh mesti bdk plg kecik tu yg makan... hohoho

    ReplyDelete